Långhelg

Åh vad skönt med långhelg!
Idag är vi lediga från skolan så hela fredagen kommer ängas åt fika i solen (om den nu bara ville komma fram).  På måndag har vi inga lektioner på dagen, utan ska vara i skolan från klockan fyra för att ha "Öppet hus". Så man kan ju nästn säga att vi har fyra lediga dagar framför oss!

Idag har jag klippt mig, det behövdes eftersom jag inte gjort det sen maj förra året. Nu känns det som att allt hår är borta, men det är allt gött ändå.
Om tio minuter ska jag lira lite klarinett på musikskolan, så det är nog bäst att hoppa upp på hojen och dra iväg.
När jag är klar med allt hoppas jag solen skiner så jag kan ta en låååång fika och få lite färg på näsan.





Ha en underbar helg, vi hörs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0