Fika!!

Jag hade skrivit ett jättefint inlägg om livet på landet.. Men jag råkade visst gå bakåt och allt försvann..
Jag ska iaf ta sparken till gården och fika snart! Så mysigt, ska kanske kolla till korna lite också!
Det är så underbart att bo på landet, det är bara att gå ut i hagen, spänna på sig skidorna och ge sig ut i skogen nu på vintern. På vintern är det en sån härlig känsla på gården också, tänk när man går in i ladugården och möts av värmen, doften och kornas glada rop. Även på sommaren är det något speciellt med landet. Korna som går ute i hagen, traktorerna som kör, jaa det är otroligt fint att uppleva. Jag brukar hjälpa min farbror att ta in korna ibland med, det är jätteroligt! En riktigt utmaning att springa runt och stoppa korna som springer som galna, I LIKE IT. Jag älskar livet på landet, det är det bästa jag vet! Bloggar mer sen, när jag kommer tillbaka!


gurlpowah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0