Maria Montazami!



Jag följde flitigt Svenska Hollywoodfruar när det gick på TV i höstas, och kände mig faktiskt lite nere när säsongen var slut och jag inte skulle få se min favorit - Maria Montazami - något mer. Men så stod TV:n på i bakgrunden här hemma och plötsligt tyckte jag mig höra Marias ljuva stämma.
Jag sprang in till TV-rummet och javvist! Maria var där inne och pratade om att hamburgaren Hot American kände sig naken, exposed och rädd utan sitt frescobröd. Precis som fru Montazami gör utan läppstift!
Nu är det jag som rusar till Max och köper dendär Hot American!

Men frågan är ju; Svenskt nötkött eller chicken (alltså kyckling)?


Kommentarer
Postat av: Alicia

Maria var min favorit i Svenska Hollywood fruar:)

Skulle du kunna vara snäll och svara på frågan i min blogg:) Behöver nämligen tips på någon bra film eller filmer=)

2010-01-31 @ 20:51:51
URL: http://sweetalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0