Nya upplevelser är bra.

Fredagsmys tips - Marabou sensation yoghurt rasberry

Detta är en mjölkchoklad med god yoghurtfyllning och fräscha hallon.
Jag blev lite förvirrad av smaken först. Visste inte riktigt vad jag tyckte.
Men den andra smakbitens mustighet tog mig med storm. Detta funkar!
Ger en liten extra touch på den smakrika resan chokladen ger.

Sötma: 3
Mysfaktor: 4
Tuggmotstånd: 1
Hälsa: 2
Smak: 4
Mustighet: 5
Dela-med-sig-faktor: 2*
Pris: 1
Tillgänglighet: 5**

* De stora rutorna är lite svåra att dela, så det kan vara lite problematiskt att försöka dela med sig av den. Lättare att bara tugga i sig kakan själv.
** Chokladen är ganska ny, så jag skulle tippa på att den är lätt att komma över, finns nog i de flesta affärer skulle jag tro.

Mmmmm, gott med apelsinsaft också



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0